خرید باغ ویلا در شهریار

خرید و فروش باغ ویلا در محدوده شهریار

خرید باغ ویلا در شهریار

خرید و فروش باغ ویلا در محدوده شهریار

خرید و فروش انواع باغ ویلا های لوکس و لاکچری در محدوده شهریار و غرب استان تهران و البرز

خرید باغ ویلا در زیبادشت محمدشهر

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۹، ۰۵:۵۳ ب.ظ

خرید باغ ویلا در زیبادشت

منطقه ی ویلایی نشین زیبادشت،جزء یکی از بهترین و ارزشمند ترین مناطق استان البرز می باشد که طبیعت ، سرسبزی و پوشش گیاهی سرشار و غنی آن ، پذیرای گردشگرانی است که از گوشه و کنار کشور عزیزمان تشریف فرما می شوند.

به گزارش مرکز آمار ایران، منطقه ی زیبادشت دارای جمعیتی بیش از 12 هزار نفر دارد که وسعت اراضی این منطقه تقریبا حدود یک هزار و چهارصد هکتار ، با قدمتی چندین و چند هزار ساله می باشد.

به واسطه ی قدمت و امکانات موجود در این منطقه، طبیعت فوق العاده و درختان تنومند و کهن سالی در آن مشاهده می شود ، که همین امر سبب شده تا آب و هوای معتدل این منطقه ، تمامی افرادی که به دنبال خرید باغ ویلا در منطقه ای با امنیت بالا و کیفیت سطع بالایی هستند ، روی به خرید باغ ویلای شخصی در این منطقه ی خوش آب و هوا آورده اند.

از لحاظ موقعیت مکانی، این منطقه در مسیر جاده ی ماهدشت و مرز بیت شهرستان کرج و شهر صفادشت که یکی از توابع استان تهران می باشد واقع شده است که این منطقه در قسمت جنوبی روستای کرج و مرکز البرز قرار دارد.

موقعیت جغرافیایی منطقه ی زیبادشت

این منطقه از شمال به شهر مشکین دشت کرج ، از جنوب به شهر یوسف آباد قوام که از توابع شهر صفادشت در استان تهران بوده ، از غرب به منطقه ی عباس آباد از توابع کرج و از شرق به منطقه ی خوشنام از توابع شهرستان ملارد محدود می شود.

با توجه به موقعیت جغرافیایی که در قسمت بالا گفته شد ، اطراف این روستا به وسیله باغات غنی محصور شده ، به سبب همین علت مرمی که در این منطقه سکونت دارند و از بومی های آن هستند به شغل کشاورزی روی آورده اند که نهایت استفاده از اقلیم و محل زندگی خود را ببرند.

از ممهمترین محصولات کشاورزی در منطقه ی زیبادشت می توان از مواردی همچون ؛ زردآلو ، گوجه سبز ، سیب ، گیلاس ، گلابی ، خرمالو و ... نام برد.از دیگر محصولات کشاورزی ابن منطقه می توان به صیفی جاتی همچون ؛ خیار ، گوجه فرنگی ، کاهو و انواع کلم ها اشاره کرد.

طبیعت روستای زیبادشت ، دارای فضای سبز فوق العاده و آب و هوای مطبوع و دلپذیر و منظره های زیبا و آرام بخش می باشد.این نوع پوشش گیاهی و طبیعت موجود در این منطقه، همه ساله در ایام بهار و تابستان گردشگران فراوانی را به خود جذب می کند تا برای ساعات طولانیدر طول روز بواسطه ی اقلیم و هوای مطبوع آن که سرشار از آرامش و آسودگی است به تفریح بپردازید.

منطقه ی زیبادشت به سه قسمت زیر تقسیم می شود؛

1. منطقه ی زیبا دشت شمالی

2. منطقه ی زیبا دشت مرکزی

3. منطقه شهرک کوی جامی

 

 

 

منطقه ی زیبادشت شمالی شامل 180 قطعه زمین با متراژ های مختلف می باشد که تمام این قطعات دارای سند شش دانگ بوده که تمامی این اسناد دارای کاربری باغ و ویلا می باشند که ارزشمندی این املاک جندین برابر می کنند.

شهرک زیبا دشت شمالی از نظر قیمت و موقعیت مکانی به عنوان بهترین و ارزشمند ترین منطقه ی زیبا دشت از آن یاد می شود که سرستاسر این منطقه دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی با کنترل شبانه روزی و دوربین مداربسته می باشد که فضایی امن را برای شما مشتریان گرامی به ارمغان می آورد.

عرض خیابان های اصلی منطقه ی زیبادشت حدودا 20 متر بوده و کوچه های فرعی آن با نظم خاصی جدول کشی و آسفالت شده که رفت و آمد را در این منطقه به سهولت رسانده است.

منطقه ی زیبا دشت مرکزی مساحت بیشتری نسبت به زیبا دشت شمالی داشته و تقریبا 400 قطعه زمین به متراژ های مختلف در آن موجود است که بیشتر باغ ویلاها با بناهای قدیمی در این منطقه استقرار دارند.

دهیاری منطقه ی زیبادشت بدلیل وجود کاربری باغ و ویلا در این منطقه برای هر قطعه زمین موجود در آن با هر متراژِی تقریبا 350 متر بنا در نظر گرفته است که با رای کمیسیون ماده 100 قابل اجرا و ساخت می باشد.

از دیگر حسن های این منطقه می توان به اسناد و مدارک معتبر آن اشاره کرد که شما عزیزان به راحتی و بدون دغدغه ی مشکل اسنادی خرید خود را انجام داده و از باغ ویلای لوکش خود لذت ببرید.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های یک باغ ویلای خوب علاوه بر اسناد و مدارک و موقعیت مکانی ، انشعابات موجود در آن ملک است زیرا بواسطه ی این امر می توان در ملک خود سکونت داشت.

منطقه ی زیبا دشت جزوء معدود مناطقی استکه تمامی انشعابات آن در ملک ها وجود بوده و تمامی آن ها دارای کنتور قانونی می باشد که از لحاظ  شرع و عرف هیچگونه مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.

دفتر املاک ملکبین با تکیه بر سال های متمادی بر تجربه و توان خرید و فروش خ.د در منطقه ی زیبا دشت، مشاوری امین و دلسوز در این موضوع می یاشد.

با مشاوران مجرب ما در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری به طور رایگان در اختیار شما قرار دهند.

 

برای مشاهده تمام باغ ویلا های زیبادشت کلیک کنید

برای مشاهده تمام باغ ویلا ها با قیمت از 5 میلیارد تومان به بالا کلیک کنید

برای مشاهده تمام باغ ویلا ها در متراژ 1000 متر تا 2000 متر کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۱/۲۵
علی فهیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی